ekoekspozycja.pl

Blog ogólnotematyczny

Wysyłka maili w Magento
Porady

Wysyłka maili w Magento

Prowadzenie skutecznych kampanii mailingowych to podstawa wielu kampanii reklamowych realizowanych przez sklepy internetowe oparte na różnego rodzaju systemach e-commerce, takich jak Magneto – jedno z najpopularniejszych otwartych oprogramowań sklepu internetowego. Zdecydowanie się na odpowiednie rozwiązanir do wysyłki maili w Magento pozwala na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych i stałych klientów, którzy mogą okazać się zainteresowani oferowanymi przez sklep towarami lub usługami. Jakie narzędzie do wysyłki maili w Magneto wybrać i jakie korzyści niesie jego zastosowanie? Wszystkiego dowiesz się czytając poniższy artykuł!

Moduły Magento do wysyłki kampanii mailingowych – jaki wybrać?

Znalezienie odpowiedniego systemu pozwalającego na prowadzenie skutecznych kampanii mailingowych w sklepach opartych na oprogramowaniu Magento to trudne zadanie, które wymaga sprawdzenia dostępnych na rynku możliwości pod względem posiadanych funkcjonalności i efektowności działań prowadzonych przy ich pomocy. Zdecydowanie się na optymalne rozwiązanie pozwali na docieranie do klientów ze spersonalizowaną pod ich wymagania treścią w odpowiednim czasie, co przełoży się zarówno na generowane wyświetlenia witryny sklepu internetowego, jak i wielkości sprzedaży oferowanych produktów.

Jednym z najchętniej wybieranych przez właścicielu witryn internetowych Magento rozwiązań do prowadzenia kampanii mailingowych jest narzędzie proponowane przez FreshMail.pl, które stanowi sprawdzony system do email marketingu pozwalający na uzyskanie najwyższej dostarczalności wysyłanych wiadomości mailowych. Szereg funkcjonalności i dostępnych opcji sprawia, że FreshMail stanowi doskonałą propozycję dla różnego rodzaju sklepów internetowych i dobrze sprawdza się on zarówno przy mniejszych sklepach oferujących pojedyncze produkty, jak i przy sklepach oferujących towary w ilościach hurtowych. Przy tym wszystkich FreshMail zapewnia swoim użytkownikom możliwość raportowania z wysyłek i analizy statystyk, która pozwala na dostosowanie prowadzonych działań do oczekiwań stawianych przez konsumentów.

Skuteczny moduł do newslettera – dlaczego warto?

Odpowiednio dobrane narzędzia do przeprowadzania kampanii mailingowych poprzez wysyłkę newsletterów i wiadomości promocyjnych pozwala na stworzenie skutecznie formy reklamy, która niesie za sobą wiele korzyść dla sklepu internetowego. Do najważniejszych zalet formy reklamy, jaka jest email marketing zalicza się:

  • Niska cena – przygotowanie wysokiej jakości kampanii mailingowej nie wiąże się z dużymi kosztami, a pozwala na uzyskanie szeregu wymiernych efektów.
  • Łatwość przygotowywania – opracowanie profesjonalnej kampanii nie wymaga specjalistycznej wiedzy czy umiejętności. Wysokiej jakości narzędzia, takie jak FreshMail.pl maja bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze interfejs.
  • Wysoka skuteczność – wysyłanie newsletterom czy powiadomień o promocjach i ciekawych ofertach to niezwykle efektywne rozwiazanie, które pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
  • Bezpośredni kontakt – email marketing pozwala na bezpośrednią komunikację z konsumentami przy pomocy maili.
  • Możliwości segmentacji odbiorców – narzędzia do przeprowadzania mailingów pozwalają na dotarcie do poszczególnych odbiorców przy zastosowaniu niepowtarzalnych treści dostosowanych do określonej grupy.
  • Budowanie relacji z klientami – analiza prowadzonych działań marketingowych i wyciągane z nich wnioski pozwalają na prowadzenie w przyszłości jeszcze lepszych kampanii dostosowanych do potrzeb użytkowników.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.